Tuesday, April 5, 2011

SINISTER

Its like , everything i do and everything literal that i point out through linguistic are fully wrong . its like , im doing nothing also is a sin and when i speak , each words that i spoke are sins . im sorry i just a sinister living around you . sometimes , i just disappointed with myself and life .

But , i stand to one, NEVER REGRET WITH WHAT GOD MADE FOR YOU . because you know why ? its like you feeling sorry to yourself because being yourself . feeling sorry because being honest to your own sake good of yourself . we living in a society that are totally judgemental and hypocrite . its like 'kemunculan masyarakat yang bejat kepala otak dan merasakan arus mereka adalah yang terbaik dan benar. padahal kerakusan terhadap rasa bangga pada kaum sendiri menuliskan KEBODOHAN dan KEBENAKAN didahi mereka secara invisible' .

Namun apakan daya , setiap yang aku lakukan tidak pernah betul . mungkin aku yang penuh dengan ego yang tinggi menjulang gunung setinggi langit . mungkin manusia sekeliling aku yang ingin aku mengikut arus mereka namun aku memesongkan diri aku dari diacukan dengan acuan yang serba tidak kena dengan diri aku . 'I accept if I'm wrong' dan aku sering berpegang pada itu . kadangkala keteguhan ego yang menghalang aku bersikap honest . namun percayalah , setiap perbuatanku adalah dari diri sendiri dan jika perbuatan ku adalah kesilapan dan dibicarakan secara baik , sepuluh juta pintu langit hatiku akan dengan senang hatinya membentang karpet penerimaan teguran kamu .

No comments:

Post a Comment