Sunday, April 24, 2011

Satu Fasa

Genap 3 jam sahaja lagi aku bakal melangkah keluar dari rumah ni . Bunyi seperti tona kematian kan ? tidaklah . Cuma seorang lagi manusia yang melalui fasa ke higher level education . Fasa yang sama cuma generasi yang berbeza . Biarlah aku melakar kan saat ku . Bukan seribu juta kali melalui fasa ini , sekali bagi setiap orang kan ?

Dunia lepak dan berfoya-foya ku telah dinoktahkan . Mungkin untuk sementara , atau lebih lama dari itu . hanya Tuhan saja yang tahu .

Moga yang terbaik dan diberkati nmengiringi aku . Aku rebah sekali dipintu akademik yang lalu , kini aku punya peluang untuk corak dan warnakan kembali prestasi diri . Oh yaa, untuk kawan-kawan yang kembali ke 'sekolah' seperti aku , Have Blast And Bless From ALLAH !!

Sedikit titipan dunia kefoyaan yang terakhir sebelum melangkah study ;




Buat rakan-rakan , selamat berjaya untuk kalian . Apa sahaja bidang yang diceburi , remember , we start from A and we got our shots again . Keep it up and rock your world !! 

Buat Pumpkin , lakaran kau dan aku , biar Aku , Kau dan Tuhan saja yang tahu . terima kasih . mi malto mucho ;*


Jadilah pemimpin yang terbaik dengan memimpin dirimu menjadi yang Terbaik (;




1 comment: