Wednesday, April 6, 2011

Kadangkala

Kadangkala kita sibuk menyalahkan orang lain atas apa yang berlaku pada kita . perubahan terhadap diri sendiri . kita menyalahkan orang lain kerana terlalu menginginkan kita mengikut arus mereka .

Kadangkala kita selalu merasakan orang lain antagonis . kita selalu protogonis . merasakan apa yang kita buat adalah berdasarkan diri sendiri . orang lain salah . kita sahaja betul .  selalu fikir orang lain piece of shit . kita adalah master mind . like a boss .

Kadangkala disebabkan kepala otak kita yang dah bejat dengan minded kita that we always right , kita tak pernah perasan diri kita . tahap keegoan yang melambung tinggi . keangkuhan yang menyatakan diri  sendiri berfikiran the best .

aku malu bila terfikir aku telah berkelakuan sebegini . aku buat orang yang aku sayang , patah hati , sedih dan mula berputus asa . tapi aku nampak , siapa yang berdiri dan terus fire me on . terima kasih . kau ku junjung tinggi melangit tapi tidak pernah selayak Pencipta-ku .

senyuman yang ku ukirkan tidak pernah semanis yang lain tapi adalah sejujurnya untuk kamu semua yang sentiasa dibelakang aku . terima kasih .



No comments:

Post a Comment