Wednesday, April 20, 2011

Epic pukul 12 .

''krakk krakk'' bunyi tulang tengkuk aku . habit . orang selalu ingat tulang aku longgar . suka hati je . kalau longgar dah cabut kepala ni .
''12.24 am''. sigh . 3 jam dok tercongok depan komputer ni . lenguh . tengah malam dah tapi aku dok melantak cream crackers cicah nutella & light coke . keparat . buncit perut macam ni . penat dok angkat hok tuh angkat hok ni . melantak tengah malam jugak .
dok pusing , melilau kesana kesini kat alam maya ni , selak tang tu , selak tang sini . haih . teruk . hancoq . takmau kata apa lah . nak komen , nanti ada cakap rakyat tak supportif kebarang jadahlah .

demokrasi dalam hak bersuara ? hak apa ? hakktuihh ? when our tongue stick to laws and orders , need to obey to some shit transcend trend set by culprits we called as leaders . sudahlah . sandiwara yang sama , topeng je bertukar . pergi mampus pencacai jadah .

tak guna aku hambuq kata kesat . korang sememangnya sesat . cuma sedikit penyesalan . aku syg Malaysia , tapi nampak the Malay going to be Sia-Sia . dengan siapa ? dengan barua bernama pemimpin .

*kata-kata diaatas adalah luahan . takda tuju kat sesiapa . cybercop . kalau hang dok baca ni . jangan pikiaq yang bughuk . aku dah kasi nota kaki dah ni . sekian terima kasih .

Selamat Malam Dunia .

1 comment: