Sunday, May 22, 2011

Terfucktab .

Mata melirik jam diskrin laptop . 3.09 a.m , 23 May 2011 . hati berbisik , "apa sial , tak tido lagi ni ? " . Hujung bilik sana , tempat abang besar tidur dengar lirikan musik Yang Terindah , ala cerita Adamaya tu . tak bole blah . belah kanan , dengar si abang Genji sebuk klik klik tikus laptop ferrari dia . Apa lagi , Garina Dota lah tu . Macam biasa , aku melirik malam indah didepan , bersama Genji dan Bieber . pramlee kan .

HARI MINGGU , banyak benda jadi . nak hurai satu satu , malaslah pulak .

POKAI . last aku cek dompet aku . duit biru gambar Agong ada dua helai , syiling indon sepam dua , IC dengan mikro cip mcm IC pati , lesen , dengan kertas bahasa Mandarin . nipis je dompet . duit , kemarilah sayang . aku butuh kau .

TROLL . jari jemari aku sibuk nak menari atas tab ni menulis-nulis lagi tapi otak aku dah berhenti bicara . lidah pun dah kelu rasa . Mata pun seperti liat dibuka . oh dunia , selamat malam sayang . jumpa lagi .

oh ya , terima kasih untuk Strawberry Gum dengan ais kosong tadi . aha (:


p/s; Smile Like Me .
Muzz Farhan .





No comments:

Post a Comment