Sunday, May 8, 2011

Mama .

Setiap hari adalah Hari Ibu . Aku ingat lagi , setiap kali Mama bengang dengn aku dia pasti menceritakan atu cerita ;

"Dulu time mama nak bersalinkan awak , tiga malam mama kena prepare dekat wad . its either doctor cakap awak susah nak keluar atau awak suka dok dalam perut Mama lama-lama . kesian dekat Arwah Tok Wan , Tok and Mak Tok tunggu awak straight tiga malam . Last2 25 sept keluar jugak budak yang comel time kecik2 dulu tapi bila besar degil !!"

Coretan hidup kan ? semua orang ada kisah sendiri . Bila kenang balik , dalam maksud kenapa Mama seringkali ulang benda yang sama . Baru sedar . sigh . Mama , maafkan aku untuk yang lepas dan akan datang . Aku sayang kau , Mama . perempuan yang sentiasa memegang istilah Mahkota Hati <3

Buat mereka yang bergelar Ibu , Selamat Hari Ibu . Maaflah , aku buntu untuk mengindahkan ucapan hari ibu untuk wanita-wanita gagah diluar sana yang sentiasa menjadi batu asahan yang terhebat untuk anak-anak . 

Mama , terima kasih . (;

 thanks Allah for my Mama . thanks to Ayah , you chose a great wife and Mama (;

No comments:

Post a Comment